herbalife yorumlari

herbalife izmirden alışverişler cok iyi oluyor

herbalife –

burak ‎ – 6 Şub 2011
harika ürünler

caglar ‎ – 5 Şub 2011
harika bir sistem cok güzel herşey ürünlerde cıtır cıtır yeniliyor valla tşkeler

herbalife –

serap ‎ – 5 Şub 2011
herbalife ürünleri cok güzel yaklaşık 20 aydır kullanıyoruz ailece cok memnunuz bu ürünlerden harikalar cidden

herbalife –

26 Oca 2011
herbalife herbalife izmir sitesi

herbalife –

25 Oca 2011
izmir herbalife izmir herbalife ürünlerine ve beni bu işle tanıştıran sponsorum kadir mıhcı ya sonsuz teşekkürler

herbalife –

mehmet ‎ – 25 Oca 2011
herbalife herbalife ürünlerin kullnıyorum 5 kilo kilolarımı aşağı kontrol etim teşekürler

herbalife –
Yanıtınız yayınlandı
19 Oca 2011
bülent abim kullanıyor şuan 15 kilo sonuc aldı herbalife sayesinde bende kullanmayı düşünuyorum bülent

herbalife –

17 Oca 2011
EK İŞ EK İŞ ARIYORUM ULUSLAR ARASI CALIŞMAK İCİN NE YAPMALIYIM DAHA ÖNCEDE BU SİTEYİ COK DUYDUM EK GELİR EK İŞ FİRSATİ HAKKINDA CALIŞMAK İSTİYORUM ULUSLAR ARASI BİR İŞDE NASIL BİR CALIŞMA İCİNDE OLUCAGIZ

herbalife

mehmet ‎ – 14 Oca 2011
herbalife muzafer 24 Aralık 2010 20:10 | konya herbalife ürünleri ile 9 yıl oldu besleniyorum.gıda takviyesi olarak kulanıyorum. ilk ayda 6 toplamda 8 kilo aşağı kilo kontrolü yaptım. sağlık yaşlanmak ve yaşlandığımda kimsenin eline bakmamak için ömür boyu kullanacağım zekiye çinibulak 24 Aralık 2010 16:24 | istanbul 6 yıldır ürünlerle besleniyorum. iki oğlum,eşim tamamen sağlıklı kalmak için besleniyoruz. Herbalife ‘ye çok teşekkürler elif 24 Aralık 2010 10:27 | izmir herbalife ile 4 ayda 20 kilo aşağı kilokontrolü yaptım. şuanda da ideal kilomu koruyorum ahmet yeşil 23 Aralık 2010 21:58 | istanbul herbalife rünleri ile bir ayda tam 8 kilo aşağı kilo kontrolü yaptım sağlıklı beslenme adaın kullanmaya devam ediyorum. nazlı 20 Aralık 2010 21:26 | bilecik ben herbalife ürünlerini kullanıcam fakat emziriorum.bir zararı olurmu.bırde termo completei kullanabilirmiym.tesekkurler.

herbalife ‎ – 9 Şub 2011
kilolarımı kontrol ettim

herbalife istanbul –

muhammet ‎ – 7 Şub 2011

istanbul herbalife ürünlerinden alıyoruz bizde sürekli herbalurun.com sitesinden yani bu sitenin hizmet anlayışı cok başka ve ürünler konusunda cok dogru bilgiler veriyorlar başka sitelerden aldık yanlız sorun yaşadık sürekli bizde herbalurun sitesini tercih ediyoruz artık dogal olarak herbalife ürünlerine minnettarız

herbalife istanbul –

sibel demir ‎ – 6 Şub 2011

herbalife istanbul ürünlerinden sipariş verdim hemen elimizde oldu kullanıyoruz kadir beye saygılar herbalife ürünlerini sibel ayşe ve yengem muazzez ile birlikte kullanıyorz

burak ‎ – 6 Şub 2011

ben bu siteyi cok seviyorum harika ürünleri var

herbalife istanbul –

serap ‎ – 5 Şub 2011

herbalife ürünleri, cok iyi cok seviyoruz

herbalife istanbul –

kazım ‎ – 5 Şub 2011

herbalife istanbul sitesi ürünleride cok iyi

herbalife istanbul –

damla ‎ – 31 Oca 2011

herbalife sipariş işlemleri merhaba herbalife ürünelrini iyikide sizden almışım çükü sıpariş verivermez ürünerl elime ulaştı teşekürler yeni kullanmya başaldım sonucum oluşmaya başalsın yazarım burda iyi günler

herbalife istanbul –

salih ‎ – 31 Oca 2011

herbalife ile kilokontrol merhabalar cididi bir kilo ve enerji sorunum vardı herbalife ürünleri sayesinde 15 fazla kilomdan kurtuldum. teşekürler herbalife

herbalife istanbul –

merve ‎ – 31 Oca 2011

herbalife cilt merhaba herabalife dışmbeslenmesini kullanıyorum. cilddimden eskiden sivilce izleri vardı. şuan cildim ışıl ışıl. ayrıca herbalife idela kahvaltı programına başladım. teşekürler

herbalife istanbul –

FESİ ‎ – 31 Oca 2011

herbalife ile enrji sorunumu çözdüm merhaba herbalife ürünlerine netde dolaşırken rastaldım. ciddi bir enerji sorunum vardı ve kronik yorgunluğum. ürünerliniz sayesende çözdüm çok teşekür ederim.

About herbalispaket

uluslar arası ek gelir bagımsız gelir sunuyoruz
Bu yazı herbalife yorumları içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

